[tag] Всичко освен книгите

Отдавна не бях правила тагове, въпреки че супер много им се кефя - за мен те са най-добрият начин да открия нови неща - както за даден човек като личност, така и за четене, слушане, и изобщо за всичко. За съжаление, трудно ги вмествам в блог времето си - когато намеря време за писане тук, все гледам да е ревю. Но този път бях лично тагната от Ася от Asya's adventures ORL . Ася е едно от най-добрите ми книжни и писателски другарчета, и нямате представа колко се радвам, че най-накрая се обзаведе с блог. Горещо ви съветвам да почвате да го следите още отсега. И да не пропуснете първия пост! :D

Сега - към тага!

Кой е анимационният филм, който много харесвате?
Винаги съм била голям фен на анимационните филми под всякаква форма - Дисни класики, сериалчета, в гимназията гледах основно анимета и все още много тача този поджанр на филмовото изкуство. Но ако ме питат кой е любимият ми анимационен филм, отговорът ми винаги ще бъде "Красавицата и звярът". Защо харесвам тази история обяснявах надълго и нашироко в ревюто си за една от интерпретациите по книгата - Beauty. 
Казаното там важи и за филма, но е подкрепено и от страхотни музика и визия. И да допълня - игралната интерпретация беше страхотна. Ако не сте я видели още - изтървате.

Коя е любимата ви песен в момента?

Ммм честно казано вече не съм голям меломан. Отдавна вече не следя всяка прослушана песен в last.fm и се задоволявам с това, което пускат по радиото... ако ми работят слушалките. От време на време обаче някое парче ме кара да го потърся и да го завъртя няколко пъти. Последното такова беше "Вено Невено":

Какво друго можеш да правиш с часове, освен да четеш?
Ще открадна отговора на Ася - да спя :D Също и частта с проектите, които не виждат бял свят :D Но по-конкретно, друго нещо, което мога да правя с часове, е да шия/бродирам, особено ако е комбинирано с гледане на филм.
Какво е нещото, което обичате да правите, за което хората, които ви следват/са се събскрайбнали за канала ви, не знаят или биха били изненадани от това, че обичате да го правите?

Амиии, имам чувството, че съм си признавала са всичко, което обичам да правя.  Признала съм си а крафтенето, и за писането. Може би нещо, което тук не съм го споменавала толкова често, е че обичам да готвя и да си избирам книжни рецепти. Като неща, които са вдъхновени от дадена книга, като Бирените шейкове от Хари Потър, или неща, които са споменали - така пък открих бургерите Слопи Джо и за първи път направих трюфели. По едно време дори си мислех да направя такава рубрика в блога.

Някой ден ще стигна и до книгата, вдъхновила тези бисквити, обещавам, Ася :D

Кое е любимото ви нещо, за което обичате да научавате нови неща?

Ммм, всичко, но най-вече неща, за които не ме изпитват :D  Обичам да проучвам разни конкретни неща, когато ми трябват за истории и да прескачам от тема на тема, докато накрая изобщо не помня откъде съм почнала. И после да има: "Мила Държавна сигурност, не планирам убийство или противоконституционни актове, просто проучвам". Понякога просто така ме избива да чета за физика. Супер готината наука, и понякога за един кратък момент дори си мисля, че разбирам за какво иде реч. Ако няма формули де. Един от любимите ми бг сайтове за начесване на тази краста е "Бръсначът на Окам".

Какво необичайно нещо можеш да правиш?

Необичайно? Наистина не бих класифицирала никоя от способностите си като "необичайна". Ася и Лунната мечтателка са посочили плетенето. Научих се да плета на две куки и дори си взех книга за плетене на една, но като цяло това не ми е приложното изкуство на избор. Наистина имам чувството, че всичко друго вече съм си го признала.

Назови нещо, което си направил през изминалата година.
Срещнах някои специални хора. Преместих се да живея с другарчето си. Започнах специализация (това последното стана кажи-речи току що, така че дано не се урочасам! XD ). Пообиколих България покрай командировки, но пак видях доста малко :D
Кой е последният ви личен проект?
Аз? Да се науча как да си организирам времето? Но ако трябва да сме по-точни, настоящото нещо, с което смятам да се заема, са форумните читателски предизвикателства в Муза. Искам да ги публикувам във форума, да ги популаризирам малко и тук в блога, с надежда да има нови участници догодина. Да обмисля дали и и какви промени ще има. Да си организирам моето собствено изпълнение на предизвикателствата - поиздъних се тази година. Да се подготвя за теглене на годишен победител. Ще издам малко: за победителя съм подготвила да избира между две поредички от две книги, които аз лично много харесах - едната е по-тийн, другата е в малко по-висока възрастова група. Естествено, ако не му хареса моята селекция, важи универсалното правилно - книжка, каквато му хване окото от графа "Предай нататък".
Назовете нещо, за което често си мислите, докато, например, гледате през прозореца.
Обикновено си съставям истории, които разказвам в главата си. Оформям си ги сцена по сцена, изречение по изречение. Е, това е, когато не се панирам за нещо, което евентуално може да се случи или да се прецака :D

Назовете нещо, което ви е любимо. Подробно!
Изкушавам се да ви говоря за храна, спане, крафт или книги, но не ми се ще да се повтарям. Затова вместо едно подробно нещо, ще ви кажа две, но полуподробно :D
Първото е, че последната половин година се зарибих по маските за лице. Честно, не съм сигурна доколко имат ефект, но ми е супер забавно щом ми остане време да се наклепам с бог знае откъде изкопана зелена глина или да си сложа шийт-маска с муцуна на панда. И да се надявам някой да не влезе :D
Второто е нещо, за което вече не ми остава време, но много ми липсва - това са игричките. По-точно Фейсбук Царството ми и и Моето малко пони на телефона. Съдете ме, ако щете - но и двете са пълни със супер сладки животинки и обожавах да ги играя. Мечтая си за деня, когато пак ще имам време, и освен това ще имам достатъчно пари, за да ги харча за рубинчета и за лимитирани серии животни. 

Кажете първото нещо, за което си мислите в момента.
(Едно нещо? утф?!?)
Студено ли ми е? Не съм сигурна дали ми е студено. Ако постна това сега, по-късно може ли да пусна втори блог пост? Социално приемливо ли е? Ако чета само комикси до края на годината, ще успея ли да си направя Гуудрийдс предизвикателството? Трябва да ида до магазина. До СВА ли, или до Кауфланд? Мързи ме, но принципно. Поне си направих крачките за деня.

Мдам, главата ми е доста объркано място.

Та това е от мен. Сега идва моментът и аз да тагна някого. Наистина нямам представа кой би ми уйдисал на акъла, кой би се зарадвал на таг и кой би го приел като досадно задължение. Но ще тагна Марти от Martis' writing и ще включа редовната клауза - ако ви се стори интересно и ви се прииска - чувствайте се напълно свободни да го направите и да споделите със света всичко за себе си, освен книгите :)

 


Коментари

Популярни публикации от този блог

[book review] The Host/Скитница

Летен четатон

[readathon] Имало едно време... - Приказен четатон от bookfan.tasy